Pages

Thursday, July 28, 2011

TERSENTAK DENGAN ANGIN PRU 13, PERKASA KEMBALI MENGGILA



Pertubuhan Peribumi Pekosa sejak akhir - akhir ini kelihatan semakin tidak keruan dan menggila. Jika sebelum ini, panglima KATAK PASIR  Al Kataki menyalak dengan gah kononnya akan menggempur dan berdepan dengan peserta BERSIH pada tanggal 9 Julai yang lalu. Namun, akhirnya, kebodohan mereka terserlah apabila salakan yang lantang untuk " bersiar - siar " di Taman Tasik Titiwangsa pada 9 Julai lalu tak mampu dilaksanakan, mungkin sebab tak de duit kopi gamaknya, entah le.

Apapun, beberapa ketika kemudian, KATAK PASIR ni kembali menyalak bukit, dengan memberikan alasan kononnya trafic jam menjadi punca para katak - katak gila ini tidak dapat memasuki Kota Kuala Lumpur. Peserta BERSIH yang 100 000 lebih lepas je masuk, gila apa katak sesumpah ni. Nak tengok kuat tak kuat KATAK PASIR ni menyalak. 

Selama ini, lantang katak gila ni menghukum dan menghina PAS dan PAKATAN RAKYAT dengan cemuhan yang menggila. Tapi bila tersedar yang PRU 13 dah semakin dekat, mungkin lepas AGONG tak perkenan mengadap,baru perasan kot, puak- puak PERKOSA ni sedar yang Parti KETUAnan meLAYU , UMNgOk tak akan sama sekali menerima otai segala katak untuk dijadikan anjing taruhan mereka dalam PRU 13 kelak, maka makhluk suka menyalak bukit ni, pernah jugak di panggil DINASOUR mula la nak berbaik baik dengan PAS pulak nampak gaya nya.

Tapi puak juak katak gila ni pandai la jugak sikit - sikit, mungkin sama level dengan Bini Najib kot, maka hari ni, mereka pun dengan tak tahu malu dan tak ada keMALUan nya menyatakn yang mereka mencabar PAS untuk meletakkan lebih daripada 130 calon bagi kerusi Parlimen, bagi membolehkan Pas menguasai Parlimen, maka kata katak - katak gila ni, kalau PAS buat macam ni, maka Panglima Jihad KAtak PAsir akan mengarahkan katak - katak di bawah seliaan nya untuk menyokong PAS. Manis sungguh ayat puak - puak GILA ni,bak kata orang tua - tua, " KURANG AJAR NYA BERSOPAN SANTUN ". nak kata sokong, MALu,maka berkias kias la jalannya, ala - ala Panglima Jihad meLAYU tulen.

Cuba sama - sama kita teliti kekurang ajaran bersopan santun puak katak pasir ni. Tengok juga kat web PERKOSA ni.


Harapan katak Pasir ni, mungkin gamaknya dengan kenyataan " KURANG AJARNYA BERSOPAN SANTUN " ni akan melembutkan hati pimpinan PAS dan akhirnya, dapat la mereka bertanding lagi di kerusi Pasir Mas dalam PRU 13 nanti. Aku nak ingatkan katak - katak sesumpah sekali, TGNA dan saf kepimpinan PAS bukan bodoh, mereka bersandarkan hidup pada Al Quran dan Al Hadis, seperti  " seorang mukmin itu tidak akan dipatuk di tempat yang sama sebanyak 2 kali".

Jadi khas untuk katak - katak perkasa sekalian, pergi lah jilat UMNgOk sikit lagi, mana tau ada can adpat kerusi Pasir Mas untuk PRU 13 nanti, jadilah. Tapi komfem kalah la, harap maaf. Janji jadi calon, cukup la dak??hahahahaha. Moga kemungkaran dan kefasadan di atas muka bumi Allah s.w.t ini akan di sucikan tidak lama lagi. 

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/YXmGu/~3/bwerABsdY7c..
Wallah hu 'alam.   

No comments: