Pages

Tuesday, July 19, 2011

Gambaran Sebenar Apa Yang Berlaku-Bersih 2.0 (Mesti Tengok Sampai Habis)

3 comments:

Anonymous said...

tengok la muka polis2 babi, bertindak mcm askar israil, lagi ganas! yg muda2 tu berlagak je, sekolah tak tara mana tunjuk lagak hebat. semoga Allah bagi balasan didunia ni sblm depa pencen.

Anonymous said...

itulah rupanya barua2 anjing Najib/hishamudin. Polis2 itu adalah sebenar2nya dajal dibumi malaysia ini. Malaysia akan hancur dengan anak2 muda polis ini. Muda2 lagi dah jadi anjing dan barua.

Anonymous said...

Sebab depa tak sekolah tinggilah jadi polis.Orang tak sekolah tinggi,mana ada otak,mana ada perikemanusiaan dan mana boleh berfikir.Depa ikut arahan macam lembu.Mentang-mentang orang tak melawan,bukan main tunjuk garang - macam tumbuk batang pisang.Nanti suatu hari rakyat bangun melawan,nak tengok siapa ramai masuk hospital.